Service management

Goede service is als slagroom op de taart. Uw troef in dienst van een optimale klantbeleving. Vaak de belangrijkste motivator voor uw afnemers om zaken te blijven doen. Tim registreert, organiseert en informeert. Om de krachten in uw team te bundelen.

Het begint bij de melding. Een klacht, een wens of een suggestie. Individueel of als onderdeel van een project. Leg de reactie van de melder vast en bepaal de invloed op zijn wereld. Zo verdient een serviceticket zijn plaats tussen de informatie die er toe doet. Melders, betrokkenen, machines, werkplek, documenten en contracten. Alles waarvan u vindt dat het nodig is. Om uzelf of uw collega’s te helpen. Tim heeft een hekel aan verloren tijd.

 

Snel schakelen conform afspraken

Direct afhandelen of escaleren. Service tickets maken lange en korte reizen. Van afdeling naar afdeling, van collega naar collega. Met als ultieme eindbestemming een tevreden klant. Communiceren is automatisch archiveren. Alle voortgang wordt overzichtelijk voor u gedocumenteerd.

Soms gratis, soms betaald. Of gewoon op basis van gemaakte afspraken. Verleen uw service altijd met de vinger aan de pols. Registreer uw tijd of gebruikte onderdelen. Om te meten of uw contracten rendabel zijn of om automatisch facturen te sturen. Tim is van alle markten thuis.

 

Teamwerk

Sterke spelers dragen een team. Daadkrachtige denkers gesteund door jaren ervaring. Tim borgt die kennis. Zodat iedereen er zijn voordeel mee kan doen. Dankzij associaties vanuit iedere richting toegankelijk. De klant, de machine, de werkplek, de melder, het probleemgebied of willekeurige andere informatie die in de context van een melding leeft. Tim biedt voor iedere omstandigheid of vraag een passende ingang.

Ontdek zelf hoe Tim verkoop, service, projecten en crm met elkaar combineert. Standaard en toch maximaal flexibel.

« Terug naar het overzicht